Home Övriga system för byggare Tid & projekt Tidrapportering & projekthantering med 1Time
Tid & projekt

Tidrapportering & projekthantering med 1Time

1time-tidrapportering
1time-tidrapportering

Detta är ett inlägg i vår lista över tillgängliga system för tidrapportering och projekthantering. Detta inlägg är skrivet av ägaren till nämnda system. Klicka här för att komma till beskrivningen av sammanställningen.

1Time tidrapportering

Som ägare och utvecklare av 1Time tidrapportering tar jag här tillfället att promota systemet och förklara lite hur 1Time 1 kan hjälpa ditt byggföretag att hålla koll på anställda, projekt, utgifter mm.

1Time låter dig som enskild hantverkare eller mindre byggfirma sköta tidrapporteringpersonalliggare samt faktura- och löneunderlag – allting i en enkel och smidig app för din mobil. Arbetsledaren eller administratören har även tillgång till ett webbgränssnitt för ytterligare överblick och funktionalitet.

Med 1Time samlar du allt för dina byggprojekt på ett och samma ställe – i smidig app

1Time är ett system för tidrapportering och projektuppföljning på nätet och i en APP. Du samlar på ett enkelt sätt all data för dina projekt på ett och samma ställe. Detta kan vara arbetad tid, frånvaro, utgifter, varor från lager/firmabil, dokument eller ritningar.

Dina anställda får en snabb och tydlig överblick över sin arbetade tid och sin frånvaro med den smidiga kalenderfunktionen i appen.

Projekten är basen i 1Time tidrapportering

Det är till projekten som du och dina anställda kopplar data som arbetad tid, utgifter och varor från firmabilen. Ritningar och dokument som de anställda kan tänkas ha behov av på fältet laddas enkelt upp till respektive projekt, antingen via appen eller från kontoret via datorn.

Du kan när som helst sammanställa ett projekt för en tydlig överblick över bland annat nedlagt tid, utgifter och materialåtgång. Efter projektets slut har du möjlighet att se exakt hur projektet gick. Behöver du räkna annorlunda nästa gång det kommer ett liknande projekt? Du har även historik med dig i systemet. Du kan när som helst blicka bakåt för att se hur lång tid ett projekt tog, vilka som arbetade där och när.

Personalmodul och behörigheter

Du lägger enkelt upp nya användare i systemet. När en ny användare läggs upp så får denna ett sms med länk för att hämta hem appen till iPhone eller Android.

Du väljer själv vilka användare som skall ha vilka behörigheter. Exempelvis kan du aktivera funktionen för att skapa nya projekt från appen för en eller flera av dina anställda.

I personalmodulen kan du även ange storlek på kläder och skor för dina användare, samt en lista på anhöriga. All information samlad på ett och samma ställe.

Elektronisk personalliggare

Med 1Time följer en inbyggd elektronisk personalliggare för bygg som motsvarar skatteverkets krav. Du väljer själv vilka projekt du vill aktivera personalliggaren och dina anställda och kopplade underentreprenörer stämplar enkelt in och ut via appen.

Tack för att du läste, skapa gärna ett gratis provkonto på https://1time.se 1 för att testa själv :slight_smile: