Home Övriga system för byggare Tid & projekt SmartDok – Tidrapportering för bygg
Tid & projekt

SmartDok – Tidrapportering för bygg

Detta är ett inlägg i vår lista över tillgängliga system för tidrapportering och projekthantering. Klicka här för att komma till beskrivningen av sammanställningen.

SmartDok – Tidrapportering för bygg

Det inlägg är inte skrivet av ägaren till SmartDok.

Förenklar arbetet med lön avsevärt!

Är du en offensiv liten snickerifirma som bygger ett båthus på Öland eller ett stort entreprenadföretag som bygger en ny skola i Stockholm? SmartDok är lösningen.

Med hantverkare spridda över byn, staden eller landet kan det vara ett väldigt utmanande jobb att ta reda på vem som jobbar på vilket projekt under vilken tid. Är timmarna rapporterade eller är den anställda överhuvudtaget på jobbet?

Med SmartDoks tidrapporteringsapp på mobiltelefonen rapporterar den anställde sina timmar i realtid och hjälper på så sätt administrationen att få full översikt över kostnader för projektet och löneutbetalningen.

EN KOMPLETT ÖVERSIKT SKAPAR TILLVÄXT OCH VINST FÖR DITT BYGGPROJEKT

Som snickare är det viktigt att du inte ödslar dyrbar tid på att fylla i antal arbetstimmar, slösar tid i bilen för att leverera tidrapporterna eller förbrukar energi på att ständigt ha kontroll över rapporterna. Med SmartDoks applikation på mobiltelefonen har du alltid tidrapporterna med dig, och du rapporterar timmar när det passar dig, oavsett plats och tid.

Som snickarfirma eller entreprenadföretag har ni ofta flera projekt eller uppdrag. Med SmartDok är det enkelt för de anställda att rapportera timmar på korrekt projekt: Detta hjälper ditt företag att ha full kontroll över utgifterna för projektet, och inte minst ökade möjligheter att förbättra vinsten.

Har du jobbat övertid registreras det enkelt i samma tidrapport.

TIDRAPPORTERING PÅ MOBILEN HAR ALDRIG VARIT SÅ ENKELT!

SmartDoks app på mobiltelefon är känd för att vara väldigt enkel att använda. Den har alla funktioner som är nödvändiga för att göra din vardag så enkel som möjlig. Att SmartDok är specialanpassat för byggbranschen gör att detta inte är en standardiserad tidrapporteringsapp där viktiga funktioner saknas.

Timmarvarorchecklistor och ordrar kopplas alla upp mot projekt, och allt finns tillgängligt i samma app på din iPhone eller Android. Har du en läsplatta kan den givetvis också användas, eller dator.

I tillägg har du även en egen funktion för att hålla översikt på verktygen i företaget. Funktionen finns lättillgänglig i samma app.

Klicka här för SmartDoks funktioner: Funktioner i SmartDok – SmartDok – Mer lönsamhet i dina projekt

Klicka här för SmartDoks hemsida: https://smartdok.se/